Slow Destination

Aquesta estratègia de posicionament és el fruit d’un treball de recerca sobre els valors i potencials del municipi, en què, entre d’altres, s’ha preguntat als veïnats de Marratxí i als d’altres pobles de Mallorca quina és la seva percepció sobre l’oferta de dinamització del quart municipi més poblat de l’illa.

L’anagrama que representa la lletra ‘m’ en moviment també està inspirat en la forma del terme municipal, que engloba fins a 27 nuclis urbans. El lema de la campanya d’enguany serà ‘Experiències per descobrir’ i servirà de paraigües per a totes les activitats dinamitzadores del municipi amb interès per a possibles visitants, com ara la Fira del Fang, la Biennal de Ceràmica, la Fira de Tardor o la Fira de la Llet d’Ametla, entre d’altres.

Objectiu

A curt termini, l’objectiu del consistori és, d’una banda, fer més atractives les accions consolidades previstes per al públic visitant i, de l’altra, realitzar accions test on proposar clarament un producte basat en l’interès del visitant: gastronomia i entreteniment familiar, sobre un posicionament slow.

Cal recordar que el municipi és l’únic a les Illes Balears amb denominació de poble artesà. La tradició ceràmica està molt arrelada amb un Museu del Fang i una Ruta del Fang que passa pels diferents llocs relacionats amb la ceràmica com ara les antigues olleries, obradors o la cimentera.

A principis d’any, el consistori va posar en marxa el portal visit.marratxi.es en anglès i alemany a més de català i castellà, que permet als visitants accedir a tota la informació disponible dels llocs i activitats d’interès del municipi.

logo de MarratxíParada de autobús con poster de Marratxí