OAC
Què són i quins tràmits s’hi poden fer?
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) informa, orienta i assessora al ciutadà i, a través d’ella, l’Ajuntament facilita a tots els veïns la realització de gestions i tràmits. És també el lloc on es realitzen els registres d’entrada de tots els documents dirigits a l’Ajuntament i a altres Administracions(SIR), les gestions de Padró d’habitants, la tramitació de les targetes de transport públic (EMT i TIB) i el lloc on s’atenen queixes i suggeriments sobre els serveis municipals. Per un millor servei, es prega sol·licitar cita prèvia.
Al tractar-se d’un servei extraordinari, tant els dijous i dimarts per l’horabaixa com el dissabte de matí és obligatori demanar cita prèvia per a realitzar qualsevol tràmit.
OAC Ajuntament
Camí de n’Olesa, 66. Sa Cabaneta.
971 78 8100
Horari:
Dilluns a Divendres de 08:15 a 14:00h
Disabtes de 09:00 a 13:00h – Obligatori demanar cita prèvia.
OAC es Pont d’Inca
Av. Antoni Maura, 56. Edifici Erica, planta baixa.
971 79 51 45
Horari:
Dilluns a Divendres de 08:15 a 14:00h
Dimarts i dijous horari de 15:15 a 19:00h. – Obligatori demanar cita prèvia.